dinsdag 4 juni 2013

Opbergers zijn altijd handig, deze is van vilt gemaakt.





Een paar blogs geleden had ik het al over de opbergdoos die ik aan het maken was. Hij is af!
Gemaakt van 5 vierkante stukken vilt van 25 bij 25 cm. 
Op één van de kanten heb ik een groene kikker geappliqueerd van dun vilt en de kikker een beetje opgevuld, zodat hij iets bol op de doos komt.
In de zijkant zijn gaten gemaakt. De kanten zijn daarna aan elkaar gemaakt, door lint te rijgen door de gaten en dit vast te knopen.

Vooral dit laatste was een lastig karweitje, want je wilt natuurlijk het afhechten niet in het zicht hebben en dus moet dat onderin, wat zorgde voor het rare beeld op de foto. 


Maar met een kromme naald lukte dit uiteindelijk toch. Ik herinner me dat mijn vader vroeger de leren tassen repareerde door deze naald te gebruiken. Projectje af. Op de markt bij het All Together Festival vroeg iemand om de jongensversie....dus aan de slag maar weer.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten